Emili Altur visita Albaida per conèixer el Palau Marquesal e inaugurar la seu local del Raval Jussà
Emili Altur, diputat de Cooperació Municipal, va visitar Albaida el passat divendres per conèixer el Palau Marquesal d'Albaida, donat que l'Ajuntament d'Albaida ha sol·licitat la subvenció destinada a la restauració de béns immobles per a actuar a la part exterior de l'edifici.
3/10/2017

Així mateix, el diputat va assistir a l'acte d'inauguració de la reforma i ampliació de la seu social del grup de percussió, metall i dolçaina "Raval Jussà". Aquesta actuació ha segut possible gràcies a l'ajuda de la Diputació de València, que ha aportat 70.000€ dintre de la línia d'ajudes que destina la Diputació per a intervindre en els locals de les entitats musicals, havent segut sol·licitada i gestionada per l'Ajuntament d'Albaida, que és el propietari de l’immoble.

D’aquesta manera, el grup de percussió Raval Jussà podrà celebrar el seu quart de segle amb el seu centre musical, l’antiga escola d’Albaida, per fi rehabilitat. Les obres finançades per la Diputació han cobert l'adequació de l’immoble a les necessitats dels músics, com la insonorització dels seus murs, a més d'ampliar l'estructura original i el seu local d'assaig.

“Els músics estan encantats. Fa anys que insistien en la necessitat de reformar l'edifici, insonoritzar-lo per a poder tocar sense molestar als veïns i en definitiva tindre unes instal·lacions dignes”, ha explicat Josep Albert Quilis, Alcalde del municipi.