El Pla de Reindustrialització de la Conselleria d'Economia permetrà la millora dels polígons La Pedrera i El Romeral
L'Ajuntament d'Albaida es va acollir el passat mes de març a les ajudes del Pla de Reindustrialització de la Conselleria d'Economia, l'objectiu de les quals és el de millorar, modernitzar i dotar de servicis les àrees industrials.
8/09/2017

Després de presentar els plans pertinents per a cada polígon, la Conselleria d'Economia ha destinat un total de 145.894€ per a realitzar les actuacions de millora de dos dels polígons de la localitat. Aquest fet permet que l’Ajuntament d’Albaida porte a terme aquestes millores que suposen un cost total de 208.420€, els quals es distribuiran en 140.320€ per al Polígon Industrial La Pedrera i 98.100€ per al Polígon Industrial El Romeral.

Les actuacions a realitzar en el Polígon Industrial La Pedrera seran millores en senyalítica i pintura, integració paisatgística, carril bici, il·luminació, panells de senyalització, contenidors de recollida orgànica i fibra òptica. D’altra banda, les actuacions que es portaran a terme en el Polígon Industrial El Romeral es resumixen en actuacions de millora en senyalítica i pintura, execució de voreres, asfalt de vials i panells de senyalització.

Des de l’Ajuntament d’Albaida ja s’ha iniciat contacte amb els empresaris de cadascuna de les àrees industrials per posar en coneiximent les actuacions previstes i encetar els projectes de millora dels polígons.